steelisreal2

toto je naše představa high-pivot rámu. Rozdělení pohonu na primární pohon, který je skrytý uvnitř a sekundární klasický pohon vám dává možnost skutečně využít výhod vysoko umístěného čepu. Extrémně stabilní... takový je rám vysoko.

odlišný od ostatních.
99.000 CZK / 3.990 EUR
VYBER GEOMETRII
29
mullet
chci vidět tabulky a čísla!
specifikace
rám
zadní zdvih 170mm, CrMo and Columbus ocel
doporučená zdvih vidlice
180-200 mm
tlumič
230x65mm (rear travel 170 mm) 230x60mm (rear travel 160 mm)
přední pouzdro
22,2x8 mm
hlavové složení
semi-integrated ZS44/ZS56
sedlovka
30,9 mm internal routing
sedlová objímka
34,9 mm
středové složení
Integrováno
kliky
ISIS mount (e-bike kompatibilní)
úchyt brzdy
PM 203 mm
brzdový kotouč
max 203 mm
zadní naboj
boost 148x12 mm
maximální šířka pneu
2,5”
volitelné prvky

VNITŘNÍ NEBO VNĚJŠÍ VEDENÍ KABELŮ (rám je standardně dodáván s vnitřním vedením kabelů, které je vyrobeno z průběžných trubek z nerezové oceli)

DOPLŇKOVÝ DRŽÁK NA LÁHEV (za příplatek)

objednávka

Každý rám je vyroben až na základě objednávky. O jeho průběhu stavby a termínu dokončení budete informováni mailem. Při objednání je nutné uhradit zálohu ve výši 50% ceny.

zahrnuto v ceně

RÁM S PATKOU SRAM UDH, ZADNÍ OSa DT SWISS a náhradní vodítko řetězu.

cena nezharnuje

dopravu a tlumič.

termín dodání

Doba dodání je přibližně 2-3 měsíce od zaplacení zálohy. O případném zpoždění budete informování. Doba výroby se odvíjí od počtu objednávek.

doprava

Česká Republika - 800 Kč
slovenská republika - 35 eur

Rám je také možné osobně vyzvednout v dílně Zoceli

záruka

Za svými rámy si stojím a chci aby každému rám Zoceli dělal radost pokud možno co nejdéle, proto poskytuji doživotní záruku.Doživotní záruka platí pro všechny vyráběné a svařované části rámu jako přední a zadní trojúhelník či vahadla.Omezená záruka 2 roky se vztahuje na lak, zadní osu a spojovací materiál.

více o záruce
SELECT GEOMETRY
M
(165-175cm)
L
(175-185cm)
XL
(185-195cm)
XXL
(195-205cm)

(LENGHT in mm, axle to crown 596mm-travel 180mm)

WHEELBASE (travel 0mm) to (travel 170mm)
CHAINSTAY (travel 0mm) to (travel 170mm)
1
REACH
455
475
495
515
2
Seat tube length
380
405
430
455
3
Top tube length
580
600
620
640
4
Wheelbase
1251 to 1289
1271 to 1309
1291 to 1329
1311 to 1349
5
Seatpost max insert
235
265
285
310
6
Stack
645
7
Chainstay
430 to 468
8
Head tube angle
63°
9
Seat tube angle
79°
10
Head tube length
120
11
BB Drop
24
12
BB Height
350
13
Fork offset
44
14
SHOCK
230x65 - rear travel 170 mm
230x60 - rear travel 160 mm
15
Weight
(without shock and rear axle)
±4400g (include bottom bracket ISIS axle)
M
(165-175cm)
L
(175-185cm)
XL
(185-195cm)
XXL
(195-205cm)

(LENGHT in mm, axle to crown 596mm-travel 180mm)

WHEELBASE (travel 0mm) to (travel 170mm)
CHAINSTAY (travel 0mm) to (travel 170mm)

1
REACH
455
475
495
515
2
Seat tube length
380
405
430
455
3
Top tube length
580
600
620
6640
4
Wheelbase
1243 to 1281
1263 to 1301
1283 to 1321
1303 to 1341
5
Seatpost max insert
235
260
285
310
6
Stack
626
7
Chainstay
422 to 460
8
Head tube angle
63°
9
Seat tube angle
79°
10
Head tube length
120
11
BB Drop
13
12
BB Height
349
13
Fork offset
44
14
SHOCK
230x65 - rear travel 170 mm
230x60 - rear travel 160 mm
15
Weight
(without shock)
±4400g (include bottom bracket ISIS axle)

features

cables

Vnitřním vedení pro sedlovku, řazení i brzdu, o kterém sní každý servisák. Malé nerezové trubičky vždy navedou bowden nebo hadici do správné díry.

dostupná o ověřená patka Sram UDH

pastorek pro přenos energie k zadnímu kolu

dvě pozice napojení řetězové vzpěry pro 29" nebo 27,5" kolo

lowrider

progresivní virtual high-pivot suspension

chain

primární řetězový pohon schovaný vevnitř před vnějšímy vlivy

pastorek pro přenos energie k zadnímu kolu

pastorek pro přenos energie k zadnímu kolu

progresivní virtual high-pivot suspension

Vnitřním vedení pro sedlovku, řazení i brzdu, o kterém sní každý servisák. Malé nerezové trubičky vždy navedou bowden nebo hadici do správné díry.

dvě pozice napojení řetězové vzpěry pro 29" nebo 27,5" kolo

DID YOU BEND YOUR LEG AGAIN? A STAINLESS STEEL LEG WON'T CRACK LIKE AN ALUMINUM ONE.

primární řetězový pohon schovaný vevnitř před vnějšímy vlivy

opener

zdvihu kolik je potřeba

Primární pohon tvoří řetěz a je skrytý uvnitř před prachem. Tento řetěz by měl mít mnohem delší životnost než běžný řetěz vně. Používá kliky určené pro elektrokola (ISIS uchycení). Sekundární pohon je tvořen klasickým cyklistickým řetězem. Je to jako kdybyste vzali klasický převodník a přesunuli jej k hornímu čepu. Přehazovačka je otočena směrem nahoru, takže je mnohem více chráněna před kameny.

Malý převodník (pastorek) je blízko osy otáčení zadního kola a prodloužení řetězu je naprosto minimální, což napomáhá delší životnosti přehazovačky a přesnému řazení. Pastorek má 14z (odpovídá 32z převodníku) a je z nerezové oceli. Rám má také minimální pedal kick-bakc typický pro high-pivot rámy. Díky tomu, že řetěz vede šikmo vzhůru, je rám při jízdě velmi tichý.

možnosti lakování

prášková barva

čirá prášková barva

chromování

zakázková barva

(bez příplatku)

NEJODOLNĚJŠÍ POVRCH, KTERÝ MŮŽE BÝT! Jsou k dispozici všechny možné vzhledy jako lesklý, matný, metalický nebo měnící se jako chameleon. Najdi si svoji barvu na PRISMATIC POWDERS.COM

(bez příplatku)

UMOŽŇUJE vidět TEPELNě ovlivněné místa PŘI SVAŘOVÁNÍ A VŠECHNY PODROBNOSTI RÁMU ZŮSTANU VIDITELNÉ. BOHUŽEL DŘÍVE NEBO RÁM ZAČNE LEHCE POD POVRCHOVOU úpravou LEHCE REZIVĚT - TOMu SE NIKDY NEDÁ ZABRÁNIT. TATO LEHKÁ KOROZE NEMÁ VLIV NA PEVNOST RÁMU

(příplatek 5000 Kč)

tvrdá antikorozní vrstva chromu na ocelovém rámu s jedinečný zrcadlovým leskem.

(příplatek)
Pokud chcete mít rám, který opravdu nikdo nemá, je možné udělat vlastní custom vzhled!

vyber si vlastní odstín

paleta barev

Projdi všechny fotky tady nebo na instagramu a inspiruj se. Barvu lze upřesnit také až v průběhu objednávky. Všechny barvy z nabídky prismaticpowders.com jsou k dispozici.

K rámům Zoceli se velmi hodí nevýrazné pastelové barvy :)

Upozorňujeme že odstín co vidíte na monitoru nemusí přesně odpovídat realitě.

dostupné práškové barvy zde!
ral

rámy